Peteh GANU Peteh...!!!
Selamanya Harimau Malaya

Ismail Faruqi Bukti Keupayaan



Biar pun sehari di panggil sebelum pertemuan dengan Liverpool pemain tengah Terengganu Ismail Faruqi telah membuktikan keupayaannya dalam perlawanan tersebut. Aksi beliau yang masuk menggantikan Safiq Rahim minit ke 62 pantas memikat hati k rajagopal untuk menyenaraikannya dalam skuad 24 pemain terakhir ke Singapura.
Sebelum ini Iamail Faruqi pernah bersama Skuad Harimau Malaya ketika perlawanan persahabatan menentang Hong Kong tetapi beliau tidak di turunkan oleh k rajagopal dalam perlawanan itu. Ismail Faruqi memang sudah lama memasang hasrat untuk menyarung jersi kebangsaan dan apabila di beri peluang beliau telah memanfaatkannya sebaik mungkin.
Jika di beri peluang beraksi menentang Singapura malam ini, dengan keyakinan serta semangat yang memuncak ketika menentang Liverpool belaiu akan berusaha untuk membantu pasukan mencatat kemenangan dalam perlawanan pertama ini nanti. Walau bagaimanapun Ismail Faruqi perlu bersaing dengan Safiq, Amar Rohidan, K. Gurusamy dan juga Shakir Shaari bagi mendapat tempat di posisi tengah.


No comments:

Post a Comment