Peteh GANU Peteh...!!!
Selamanya Harimau Malaya

Yunus Puas Hati Prestasi Pemain



Jurulatih T-Team Yunus Alif berpuas hati dengan prestasi yang di pamerkan oleh anak-anak buahnya dalam aksi perlawanan persahabatan baru-baru ini. Sepanjang perlawanan pra-musim yang di harungi ini, anak-anak buahnya telah menunjukkan prestasi amat membanggakan serta peningkatan dari satu perlawanan ke satu perlawanan. Walaubagaimanapun Yunus mengakui masih ada kelemahan yang perlu di atasi terutamanya persefahaman di antara pemain. T-Team memerlukan sedikit masa bagi membentuk semula pasukan setelah kehilangan beberapa tonggak utama yang berhijrah ke pasukan lain.

Mengulas mengenai pemain import Yunus berkata Zacharia Simukonda serta Bojan Petric telah menunjukan permainan yang cukup cemerlang. Tambah beliau Zacharia yang pernah mewarnai kancah Liga-M sebelum ini kembali menunjukkan sentuhan berbisanya apabila menjaringkan gol dalam perlawanan persahabatan. Begitu juga dengan Bojan Petric, memenuhi kriteria seorang pemain ‘defensive midfielder’ yang di perlukan oleh pasukan.

Dalam saingan Liga-M musim depan T-Team mesasarkan untuk berada di empat kelompok pasukan teratas Liga Super. Bagi merealisasikan sasaran tersebut Yunus menuntut komitmen sepenuhnya dari para pemain dalam mengharungi setiap perlawanan yang di hadapi.



No comments:

Post a Comment