Peteh GANU Peteh...!!!
Selamanya Harimau Malaya

Misi Buru 3 Mata




Dalam aksi kelima saingan Piala Malaysia peringkat kumpulan sabtu ini, Skuad Penyu akan bertandang ke Lembah Klang menentang PKNS FC manakala T-Team pula menerima kunjungan Skuad Warga Kota di Kuala Terengganu. Bagi kedua-dua pasukan kemenangan dalam perlawanan sabtu ini akan menjamin slot ke suku akhir lebih awal tanpa menunggu perlawanan terakhir mereka.


Skuad Penyu sudah pasti akan mendapat tentangan sengit daripada PKNS FC yang juga ingin memburu slot ke suku akhir buat kali pertama. Jika di ambil kira pertemuan dengan Sime Darby FC tempoh hari Irfan Bakti perlu mencongak strategi yang lebih berkesan bagi menghadapi anak buah Haji Abdul Rahman Ibrahim yang kini sudah menemui sentuhan juaranya dan memiliki moral tinggi setelah menewaskan Negeri Sembilan 2-0.

Sementara itu bagi jurulatih T-Team Yunus Alif, kecemerlangan anak buahnya ketika menenlang The Red Giant sekali lagi di tuntut dalam perlawanan dengan Kuala Lumpur nanti. Sentuhan penyudah Norfarhan dan Indraputra di tagih bagi merobek kubu lawan di samping Zairo serta rakannya yang lain di bahagian tengah perlu bijak untuk merencanakan setiap serangan.


No comments:

Post a Comment